PUBLIKATIONEN VON DANIEL EICHENBERG








FACHARTIKEL





KONFERENZBEITRÄGE



  • Why start-ups design sustainable business models: The impact of entrepreneurial motivations for building stakeholder partnerships, in: Proceedings of the Global Research Conference on Marketing and Entrepreneurship (GRCME), Vol. 38, 2025 (zusammen mit M. Hammerschmidt)

  • The Design of Sustainable Business Models for Startups: Achieving Optimal Integration of Value Networks Through Stakeholder Engagement Strategies, in: Proceedings of the Global Research Conference on Marketing and Entrepreneurship (GRCME), Vol. 38, 2025 (zusammen mit M. Hammerschmidt)

  • The design of sustainable business models for start-ups: Building broad and deep value networks through stakeholder engagement, in: Proceedings of the Global Research Conference on Marketing and Entrepreneurship (GRCME), Vol. 36, 2023 (zusammen mit M. Hammerschmidt)











Porträtfoto von Daniel Eichenberg. Er trägt ein schwarzes T-Shirt.


Kontakt



Daniel Eichenberg, M.Sc.

Professur für Marketing und Innovationsmanagement

Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät

Georg-August-Universität Göttingen

Platz der Göttinger Sieben 3

(Oeconomicum)

37073 Göttingen


daniel.eichenberg@uni-goettingen.de